Auta kehittämään asiakaspalvelua: Testaa chatbottia

Kunta-Kati on tekoälyyn pohjautuva automaattinen asiakaspalvelija. Chatbottia on testattu rajatusti Taivalkosken kunnan sivuilla kevään ja kesän aikana mutta nyt Kunta-Kati on käytössä jokaisella kunnan sivulla. Botti osaa vastata useita toimialoja koskeviin kysymyksiin.

Kunta-Kati auttaa kuntalaisia sekä matkailijoita saamaan vastauksia kysymyksiin nopeasti silloinkin, kun muut asiakaspalvelijat eivät ole töissä. Chatbot palvelee ympäri vuorokauden.
Kunta-Kati harjoittelee edelleen työtään ja kaikkia kuntalaisia kutsutaan mukaan kehittämään Kunta-Katia. Jokainen keskustelu Katin kanssa on tärkeä sen oppimisen kannalta. Voit kysyä Kunta-Katilta esimerkiksi kunnan palveluista, etsiä yhteystietoja tai tutustua matkailun mahdollisuuksiin Taivalkoskella. Näin autat bottia kehittymään paremmaksi asiakaspalvelujaksi. Chatbottia kehitetään jatkuvasti Digimuutos 3.0-hankkeen tuella yhteistyössä muiden kuntien kanssa.
Tule sinäkin mukaan talkoisiin opettamaan tekoälybottia!
Viimeksi muokattu 5.10.2021